malin goes brunett

ajdf

som ni redan kanske har läst på bilddagboken så är jag brunett just  nu och har klippt mig;P
syns kanske inte så mycket på bilden att jag har klippt mig men, aa, känns bra att äntligen vara
klar med håret hahah xD

jag är verkligen på shopping humör, så jag tror jag ska dra till stan någon dag och shoppa massa saker, är verkligen sugen, och jag tror jag behöver lite mer kläder och sånt ändå så. och jag vill köpa massa hårspray och sånt men hahah jag har typ redan mycket så får vänta med det dära, har redan 2 st fulla o.O

idag är jag hos mamma, har inte gjort så mycket spelat GTA, dator och tv, kommer nog inte göra så mycket idag heller skulle jag tro, men ni kommenterade aldrig om ni läste min blogg?:o ska jag lägga ner den eller? :/

Kommentarer
Postat av: Solli

svR. Å-city har den..annars kan du gå in på deras svenska hemsida där de listat upp vilka som säljer den



kram!

2009-01-11 @ 23:15:06
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0