GOTT NYTT ÅR!


GOTT NYTT ÅR!

på nyår hälsade jag på några vi kände, ganska trevligt iallafall.

som ni ser på bilden har jag inte svart underhår utan brunt nämligen, mörkbrun och jag tänkte kanske köra med brun ett tag istället? tills jag har pengar, och riktigt tänkt igen vad jag ska färga, för jag tror faktiskt inte jag passar i brun, men om jag nu skulle göra det så tycker jag att jag ska vänta, så jag tänkte klippa mig snart istället? vad säger ni om det?
kan inte ladda upp någon bild, jag vet inte varför det inte funkar , men om ni är intresserade på hur jag ska klippa mig så hör av er på msn.
idag så hade familjen inte så mycket att göra så vi bestämde oss att fara upp till farmor och farfar och ta en tur med skotern igen, så då gjorde vi det.  Just nu har jag väldigt ont i magen så nu sitter jag  och bara ta det lungt.
jag skulle behöva gå på stan också, får se om vi kan klämma in den någon gång här i veckan.
hur hade ni det på nyår då? har det blivit en bra start?

a

ingen speciell rolig nyår outfits men det fick bli det ändå.

♥  svart linne från zara ( syns inte på bilden)
♥  gul tröja från VILA ( har inte köpt den, har fått den från en kompis men den är från vila)
♥ jeans från h&m (syns inte heller på bilden)

a
här har ni en bild från förra året, och en bild från 2009 där uppe

Kommentarer
Postat av: Linn

Njaa... jag tror inte jag skrev det :D

Men dom är från Shock!

Shock.se :P

2009-01-01 @ 21:05:19
URL: http://linnzo.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott Nytt år på dig med :P

2009-01-01 @ 21:28:04
Postat av: HANNAS

sv: ååh, den msåte ha varit jättesnygg! :) joo, risken finns ju att den lätt halkar ner haha :)

2009-01-01 @ 21:56:23
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0