tog en skoter tur idag.

GOD MORGON.

idag så skulle familjen till farmor och farfar så jag följde med, vi skulle ta skoter och grilla korv, så då gjorde vi det och sen så var vi där ett tag sen får vi tillbaka och då körde jim och jag skoter, haha det var kul 8) tror vi drar upp och kör skoter i morgon med, måste lasta ved till stugan så att :)

SVAR PÅ ERA FRÅGOR:

1. du verkar gilla tokio hotel?:)
svar: haha, ja det gör jag ;) men tycker inte ni ska dömma mig som om jag bara lyssna på dom, jag lyssnar på massa andra band också, nästan all musik faktiskt.

fick bara 1 fråga än så länge så... aa..

och förssten, blekningen funkade, mitt hår är mörkbrun nu^^



aaaa

Kommentarer
Postat av: Beson

Trevligt :)

2008-12-30 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0