ny design :D

HEJ!

som ni nog ser så har jag en ny design och sånt^^
det är nämligen mikela som har fixat det åt mig:)
TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! :D

här är en bild på min tv som jag fick i julklapp:
än så länge har jag bara 1,2,4 och 6;an
haha, men vi ska fixa det idag så.


tvplattplatt
tänkte tipsa om den otroligt bra plattången :D
den finns att köpa hos frisörer och blir varm på 2 sekunder, det är en av
världens/sveriges bästa plattånger :) verkligen värt det för er som har
lockigt hår och svårt att platta ;) kom ihåg att använda
värmeskydd!
-----
nu sitter jag och ser på tv för fullt haha, det är våra värsta år faktiskt^^
snart kommer väl familjen hem och då ska vi nog äta sen så ska
vi fara till affärn så ska jag köpa blekningsmedel
då kommer mitt underhår bli orange xD jag kommer ha det
en vecka hahah, kanske lägger ut en bild sen :)
vi ses hörrni!

Kommentarer
Postat av: Beson

Vad snyggt det vart. :D

2008-12-29 @ 17:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0