nepp, det blev tur i oturen ist.

japp, det blev tur i oturen istället, nu vet jag vad problemet är, jag har lyckats köpa färg ist för bleklningsmedel, palla xD jag som bruka ha koll på det mesta inom hår, (säger inte att jag är bäst) men aa, ;P  aja hahaha,  i morgon köper jag blekningsmedel och bleker i morgon, sen väntar en vecka och bleker igen om jag har tur så hinner jag innan skolan börjar, så då blir det brunt :) hoppas jag hinner för annars blir jag riktigt förbannad igen !:/ och jag har fått en tv :D
den är inklopplad så just nu är det erik och mackan hahahah, men jag måste fixa kort, så i morgon kan jag se på massa kanaler ^^

hejdå


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken otur x)Men då har man hårfärg när man vill färja det blont om det var det fu hade köpt istället :P

2008-12-29 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0