lite fler saker som jag fick i jul ;)

jag

jag har skrivit vad jag har fått av släkten på mammas sida men dom jag fick från pappas
sida var :

* en klänning (som på bilden, ser lite tjock ut hahah xD den kommer från stylebystars.com
* gossip girl bok
* tv
* kameraväska
* tokio hotel mugg
* tokio hotel lagarn
* tokio hotel dvd
* tokio hotel t-shirt
* plattång som blir varm på 2 sekunder.
* 200 kr

det var nog allt ;)
om det är något speciellt ni är intresserad av och vill veta hur den ser ut är det bara kommentera eller adda msn ^^

---

idag ska jag visst till mamma, så jag far till henne vid 3 dårrå, men snart ska jag duscha sen blir det väl dator ett tag sen så tv kanske, och jag är förkyld :/ jag har skit ont i halsen, tappar rösten ibland osv, det är jätte drygt!
vi ses hörrni! :D

Kommentarer
Postat av: Beson

-.-' -.-' -.-' -.-' skoja :D Men hehe roliga grejer du fick :)

2008-12-26 @ 16:17:05
Postat av: miccis

fin klänning (a)

2008-12-29 @ 15:14:40
URL: http://mammaslillatjej.blogg.se/
Postat av: karolina :3

du gillar tokio hotel va? x)

2008-12-29 @ 17:15:25
Postat av: malin

till karolina:

haha, ja. jag gillar tokio hotel^^ men jag tycker inte ni ska dömma mig som värsta dryga th-fanet för jag lyssnar på massa andra musik också :)

2009-01-02 @ 16:26:39
URL: http://princessofnothing.blogg.se/
Postat av: malin

till miccis:



visst är den?:) fast ända problemet är att den klider ner haha^^

2009-01-02 @ 16:27:04
URL: http://princessofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0