i morgon är det jul:o

tänkte blogga lite innan jag slår in massa med julklappar.
 i morgon så far jag till mamma och fira jul med släkten där sen få far jag tbx till pappa och dåså i morgon kommer jag fira jul med pappas släkt :D fasen vad nice!, i need money you know, och typ massa andra saker :D som plattång, fer sure. den är viktig! måste verkligen få den, för hörrni om jag får den vet ni vad? då är det så att jag kommer köpa blekningsmedel och bleka mitt svara underhår och när jag har fixat det klart så färgar jag håret brunt! behöver era åsikter sen om jag ska fortsätta vara brunett :) iaf jag ska det kommer mitt hår bli mer chockladbrun sen, om jag inte ska ha brunt så hm.. då klipper jag en snygg frisyr och gör något annat tufft med mitt hår, färgar topparna rosa kanske ?:D

haha, tja, får klura på det där ni ;) nu när vi ändå pratar om hår kan jag tipsa om:


DUST IT från OSIS:

osis

dust it kan du köpa hos frisörer för ca 160 kr, det är ett pulver som du här i hårbotten och sen knuggar du in det så blir det fluff :) det håller ca 3 dagar, men ett tips är att tejpa för "ränder" av hålen för att inte så mycket pulver ska komma, det tipset fick jag av frisörn så jag tipsar vidare ;)


nejhörrni nu ska jag slå in julklappar och va inte snåla med att kommentera :(


Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Har hört att dust it är bra :)

2008-12-23 @ 21:52:44
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0