GOD JUL! :D

outfit

DAGENS OUTFIT:
♥ kofta från h&m
♥ tunika från kappahl
♥ tigths från kappahl
dom kläderna använde på jag jul:)
-
DET HÄR FICK JAG I JULKLAPP AV MAMMAS SLÄKT:
* fotobok
*halsband
* macro objektiv
* sockar
* datamus
* en tröja (glömmde att hä den på skrivbordet och fota, men kan lägga in den i morgon
för att jag ska till pappa och fira med släkten där också, så jag får mer ju;)

vad fick ni i julklapp?:D
bra eller dålig jul i år?:P
-
katten smulan var på bus humör hahah, hon sprang runt och jaga en kula när jag kom hem;)
sorry för dålig bild, men hon är som en stuttsboll ibland, springer och hoppas överallt haha
men ibland är hon jätte gosig och ligger i ens knä hur länge som helst ;)
det är en kattunge (långhårig) för er som undrar :D


igår fick jag 29 besökare :D tack! och ca 6 kommentarer, sånt blir man verkligen glad av hörrni!
forsätt så för då får jag mer engeri till att skriva i bloggen :D skriv gärna om ni tycker jag
ska skriva om något speciellt med ^^ men idag skönk besökarna till 2 :( snyft.

GOD JUL PÅ ER!
hoppas ni fick bra julklappar och haft det trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Beson

God jul! ;D

2008-12-25 @ 15:22:42
Postat av: miccis

söt katt & ja min julafton var bra (a)

2008-12-29 @ 15:16:04
URL: http://mammaslillatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0