börjar om på nytt.

jag
hej.

nu börjar jag om på nytt, jag kommer förmodligen tappa lusten att hålla på blogga eftersom det är folk som sällan tittar in, men om ni kommenterar och så , kommer det ju bli en hel del roligare :)
www.maaalinhellstrom.blogg.se goes ---> www.princessofnothing.blogg.se

www.myspace/387967861
-------------------------------------------------------
idag sovde jag till halv 11, sen ringde min bror och fråga vilka jag hade köpt julklappar till.
när jag svarade var min röst väldigt svag :o jag hållde på tappa rösten tidigare på morgonen
kunde inte somna om så jag drog på mig morgonrocken och gick ner och starta tv och värmde
varm oboy och tog en macka med, det blev top model som jag såg på ^^
efter det så blev det ju såklart dator som vanligt då.

i morgon ska jag och alexander (beson som han kallas) plåta bea, det kommer nog bilder
i morgon med om jag hinner upptattera, vi får se.
2 dagar kvar till julafton!  shit vad det har gått fort, jag måste börja slå in paket i morgon.

vi ses
xoxo

Kommentarer
Postat av: beson, ofc!

Fin blogg, visslar och tittar runt heheheheheh :D

2008-12-22 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0